tirsdag 26. april 2011

Katty

Hi

I dag tenkte jeg at jeg skulle skrive om en venn til. Dette er blant de beste vennene mine, og hun bor ca. 1 km unna meg (på landet regnes dette som en kort distanse).

Hun er en venn som man kan stole på. Forteller du henne noe og ber henne om å holde det hemmelig, så gjør hun det. Hun er utrolig koselig og snill og hun er en god lytter. Til alle dere som sier meg imot, dere tar feil og har antageligvis ikke kjent henne så lenge som meg.

I sommer skal vi starte å trene sammen, ettersom vi er litt ute av form. Vi er ikke feite!! Vi har bare vært litt for late i en stund.

Hun har en fin klesstil og kler den utrolig godt.

Gir man henne en tjeneste, så får man noe igjen. Om ikke materielt, så får du et fint vennskap.

Gleder meg allerede til sommeren og mye moro! Wee ^^




-Alexa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar