onsdag 13. april 2011

Hellepusen

Hi

I dag tenkte jeg at jeg skal blogge litt om en av vennene mine. Som dere sikkert ser i tittelen starter jeg med Hellepusen. Hun heter egentelig Helene, men på nett går hun ofte under navnet Hellepusen.

Hun hadde før en blogg, men den måtte hun slette ettersom det kom noen ufine kommenterer. Fy til alle dere som holder på med sånt, det er nemlig sårende.

Helene traff jeg for første gang når jeg gikk i kor. På den tiden var hun en god venn, men vi mistet kontakten etter at jeg sluttet i koret. Neste gang jeg traff henne var når jeg startet i 8. klasse. Vi hadde begge to kommet i scene-klassen.

Etter dette har vi vært venner. Ja, som mange venner har vi hatt noen uoverenstemmelser, men hvem har ikke det da.

Det beste med Helene er at hun er seg selv og ikke later som noe annet. Hun er snill og koselig. Hun går i korps og spiller fløyte. Nå går hun på studiespesialiserende. Og hun kommer til meg i helgen ^^ Weee

Btw, dette er en av headerne jeg lagde til bloggen hennes



-Alexa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar