mandag 31. desember 2012

Godt nytt år...!

...Med alt det som følger!

I år (neste år) har jeg satt opp nyttårsforsetter, og jeg skal gjøre alt jeg kan for å gjennomføre dem. Jeg har som mange andre hatt store problemer med gjennomføringen, men nå er jeg så heldig at jeg har fått noen med meg. Så til neste år skal jeg:

1. Bli sunn! Jeg skal spise sunnere (faktisk skal jeg gå på lav-karbo diett) og jeg skal trene. Jeg vil ha mer energi, og jeg skal få flat mage. Og på mange måter gleder jeg meg. All den tunge maten skal vekk, og erstattes med lett og sunn mat. Kroppen skal føles lettere! Som en generell regel jeg skal jeg trene 3 ganger i uken. I tillegg burde jeg legge til en styrketreningsøkt. Wish me luck ^^

2. Jeg skal bli flinkere til å tilbringe mer tid med venner. Jeg skal komme meg mer rundt. I tillegg skal jeg jobbe for å få flere venner. You can never have enough friends...

3. Neglene skal skinne! Og det til en hver tid. Det er iallefall det jeg sikter mot. Ingen mer kjedelige negler her i gården.

4. Gå til rådgiver for å finne ut hvilken vei jeg skal ta videre i forhold til utdanning. Nå skal jeg tilbake på skolebenken, og jeg skal fullføre utdanningen min.

Og nå må alle dere der ute ha et godt nytt år, og kose dere. Det skal jeg :)

-Alexa

1 kommentar:

  1. Haha, så gøy. Jeg har også ett forsett som går ut på at jeg skal spise bdred. :P

    SvarSlett