onsdag 9. januar 2013

1,8 kilo...

...Har jeg faktisk gått ned. Ser på det som en god start etter å ha lagt på meg nesten 25 kilo det siste 1 1/2 året. I tillegg er det første gang jeg har tatt et nyttårsforsett på alvor. Hittil har jeg hatt 6 treningsøkter, og ser allerede framgang. Her skal man gå fra å ikke orke å jogge 300 m til å jogge 4-5 km. Det er iallefall målet. Jeg tror at jeg i dag klarte ca. 2 km, og er egentlig veldig stolt med det.



Til og med spisingen klarer jeg (tror jeg)...Her er det for det meste kun kjøtt, fisk, grønnsaker og frukt. Poteter, pasta, ris og brød er fy-fy (men det blir spist littegranne noen få ganger). Det samme er sjokolade og brus. Og jeg som var så glad i sjokoladen min :( Men jeg overlever.

                                                                         Kyllingwok.

                                                        Tunfisksmørbrød uten brød eller smør :P¨

                                                           Stekt tunfisk, sopp, tomater og speilegg

                                                                Burritos med fisk, min spesialitet

Jeg er også ganske flink med å pleie neglene mine. Fra jul av har de vært innom fargene; metallic lilla, rosarød, rød med sortgrå glittertupper, glitterrosa og turkis. Og i dag skal jeg bytte farge igjen, ettersom jeg ikke ble så fornøyd med den turkise fargen.
     
                                                                   GOSH sin Raw Rose, nr 611

Jeg har da i tillegg fått dilla på GOSH sine neglelakker, siden de ikke er så dyre og de har kjempebra dekkevne.

Så har jeg også et lite mål om å lære portugisisk. Men jeg er ikke like sikker på at det kommer til å gå så bra. But, who knows.

Adeus
-Alexa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar