onsdag 21. desember 2011

Siste tiden...

Jeg vet at det har blitt lite blogging i det siste, og iallefall om hva jeg holder på med. Så da tenkte jeg at jeg skulle oppdatere dere litt.

Var på bursdagsfest til min kjære venninne Mai, som ble stoor jente. Tenk, 18 år da ;) Så da slenger jeg på et bilde av hvordan jeg så ut den kvelden ^^


Mai fikk typsik Mai gave av meg, og dere gjetter aldri hva jeg fikk av henne ^^ Siden hun går gullsmed linje, så har hun laget dette søte smykket til meg! Awww <3 Hun er så søt.


En dag fikk jeg beskjed om å komme meg på bussen sammen med Katta, så da kom jeg da. Og hvem fikk julegave? Meg! Lykke ^^


Twilight-neglelakk...Liker fargene ^^ De blir utroig fine på.

Enda en av tingene på "to-do-list" er gjort. Fikk endeig ferdig minne-veggen min. Den er utrolig viktig for meg, med tanke på at mange av minnene mine er hengt opp der. Puuh, nå kan jeg nyte synet av minner.


Også ble det 13. desember igjen da, og da må man jo ha lussekatter. Baking <3


På søndag fikk jeg en av disse rare innfallene mine igjen, og denne gangen skulle jeg pussle. Satt i 6 timer i strekk, og var til slutt brikkebind. Gjorde ferdig det siste på mandag, inntil jeg skjønte at det manglet en brikke. Nesten så hele puzzlespillet gikk i veggen.


I går var jeg på Jessheim med Katty. Fikk kjøpt det jeg skulle. Igjen fikk jeg en julegave ^^ Takk Katty <3




Oi, dette ble et passelig langt innlegg også...Jaja, håper dere liker det. Nå tar jeg juleferie, men kommer sikkert ti å blogge litt likevel ^^ God Jul <3

1 kommentar:

  1. Takk for det jeg fikk^^

    Ps; var gøy å åpne sminke tingen xD

    SvarSlett