onsdag 24. august 2011

Day 3 - Fortell litt om 3 av dine nærmeste venner

Vel, dette kan deles opp på denne måten. To av mine venner nærmeste venner har ingenting om at jeg skriver om dem, men den tredje vil ikke. Så derfor tar jeg en annen.

Katty :) Katty er den av mine venner som bor nærmest, bare 1 km unna. Og for dere som synes dette er langt, det er kort, jeg bor utpå bygda. Katty har jeg kjent siden jeg startet på barneskolen. Det første året var vi kjempegode venner, men i andreklasse skled det ut. Vi kranglet hele tiden og det ble veldig voldsomt, så lærerne måtte skille oss. Men etter det året har vi vært venner. Jo, vi har glidd fra hverandre til tider, men likevel alltid vært der for hverandre.

Katty er en venninne som er snill, trofast og blid. Det tar ikke lang tid, så har en av oss klart å lokke fram et smil hos den andre. Og for alle dere som kjenner oss, ja, vi vet at vi har en rar og sær humor. Men dette er blant tingene som holder oss sammen.

Så er vi kommet fram til Helle/Hellepusen som står bak bloggen www.hellepusen1993.blogg.no. Henne har jeg kjent siden jeg gikk i 4 klasse, da vi begge gikk i kor. Men etter at jeg slutta hørte jeg ikke noe mer til henne, helt til hun kom i samme klasse som meg på ungdomskolen. Kan vel trygt si at jeg har hatt mine krangler med henne også. Men vi er like gode venner likevel. Helle er nå den som guider meg gjennom Nes Vgs så jeg ikke skal gå meg vill (ettersom jeg har en elendig retningssans og stedsans). Og hva får hun til gjengjeld? En venninne som plager livet ut av henne, på vennskapelig hvis da. I tillegg kommer vi til å starte på høyskolen i Oslo sammen. Takk Helle, for at du er en venn :)

Den siste er Stine ^^ Stine møtte jeg for 2 år siden. Jeg kommer ikke til å glemme det, for Stine har en evne til å gjøre et sort førsteinntrykk. I løpet av 5 min hadde hun kommandert meg til å sitte ved siden av henne, åpnet bagen sin og dratt opp korsettet sitt, satt det på seg og bedt om nummeret mitt, lagret under «Mini». Etter dette har vi hatt mange fine stunder sammen ^^ Hehe. Kan bare si «BOBLEBIL» til deg. Ellers vil jeg anbefale alle til å ta en tur innom bloggen hennes, www.nomoresunshine.blogg.no. Takk Stine, for at du får meg til å le, selv om jeg bare har lyst til å gråte. Du er verdens beste.

Sånn, nå vet dere det. Og jeg har en følelse av at dette diktet ble litt lengre enn planlagt. Kos dere vidre.

-Alexa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar